Strona główna Informacje Co robić, aby wykorzystać Paczkomaty Allegro i jak usprawnić je za pomocą...

Co robić, aby wykorzystać Paczkomaty Allegro i jak usprawnić je za pomocą ErpBox?

Użytkownicy Allegro mają możliwość skorzystania z usługi wysyłkowej Paczkomaty Allegro InPost, która jest aktualnie jednym z najpopularniejszych wyborów wśród internetowych klientów. Wprowadzając to rozwiązanie do własnego konta, można znacznie podnieść atrakcyjność swoich aukcji w oczach użytkowników – wniosek jest taki, że zdecydowanie warto się o to postarać.

Regulamin usługi – jakie warunki trzeba spełnić, aby wykorzystać Paczkomaty Allegro?

Aby zyskać dostęp do wysyłkowe Paczkomaty Allegro, niezbędne jest spełnienie warunków, które są ściśle określone w jej regulaminie. Podstawą jest tu wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, aby spełnić cele niezbędne do realizacji wysyłki. Sprzedawca musi także zaakceptować wspomniany regulamin.

Kolejny, równie istotny warunek to uiszczona z góry opłata za skorzystanie z usługi. Kwota ta stanowi iloczyn nadanych przesyłek i ceny podstawowej, która wynosi 7,31 zł/netto – opłatę tę następnie powiększa się o podatek VAT. Opłaty za usługi związane z dostarczaniem paczki, a także opłaty za usługi dodatkowe, przedstawione są w cenniku w każdym Punkcie Odbioru Paczek, a także na stronie internetowej InPostu.

Wymagane płatności mogą być dokonywane wyłącznie za pośrednictwem Managera Paczek – nie ma tu możliwości płatności gotówką. Warto podkreślić, że nadawcy paczek muszą posiadać własne, aktywne konto, skonfigurowane i połączone z indywidualnym kontem na Allegro. Niedopuszczalne są także wszelkie zaległości finansowe względem Operatora.
Pewne ograniczenia wynikające z Prawa Pocztowego określa niektóre przedmioty jako niedozwolone, przez co nie mogą być one zawarte w przesyłkach. Są to:

  • pieniądze i papiery wartościowe,
  • ważne dokumenty,
  • rośliny i zwierzęta (martwe lub żywe),
  • narkotyki i substancje psychotropowe,
  • przedmioty wartościowe,
  • rzeczy łamliwe i kruche,
  • środki o właściwościach żrących, drażniących, łatwopalnych, wybuchowych czy utleniających,
  • przedmioty pochodzące z przestępstwa,
  • broń i amunicja (z wyjątkiem amunicji i pistoletów hukowych, startowych i alarmowych),
  • przedmioty wymagające szczególnych warunków transportu.

W czym przyda się ErpBox?

ErpBox to profesjonalny program do zarządzania sprzedażą, dlatego warto skorzystać z jego licznych możliwości, aby zarządzać wysyłkami znacznie łatwiej, szybciej i sprawniej. Narzędzie to z pewnością wpłynie na wzrost sprzedaży, pozwalając na automatyczne wykonywanie wielu rutynowych czynności podczas obsługi zamówień oraz zapewniając mnóstwo wygodnych i niezawodnych opcji w zarządzaniu

Polecane artykuły

Jak przebiega import towarów z Chin? Import z Chin krok po kroku!

Importowanie towarów z Chin może się okazać strzałem w dziesiątkę. Przedsiębiorcy dużo na tym oszczędzają, a mając...

Praktyczne zastosowanie foli bąbelkowej

Folia bąbelkowa jest produktem, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Czy jednak faktycznie wiemy, do czego ona służy? Postanowiliśmy sprawdzić to i odpowiedzieć...

Propozycje Rolet w Kielcach

W Polsce rolety cieszą się wielkim zainteresowaniem już od wielu lat. Moda na rolety przyszła bowiem jakiś czas...

Taśma PET – wszystko na jej temat

Czy każdy z nas wie, czym jest taśma PET? Zdecydowanie nie! Wielu z nas nie zdaje sobie sprawy,...

Co robić, aby wykorzystać Paczkomaty Allegro i jak usprawnić je za pomocą ErpBox?

Użytkownicy Allegro mają możliwość skorzystania z usługi wysyłkowej Paczkomaty Allegro InPost, która jest aktualnie jednym z najpopularniejszych wyborów wśród internetowych klientów. Wprowadzając...